#2015-10-07 02:50:06 

Devito

Użytkownik

Siema. Ostatnio śledziłem realizacje różnorakich drukarni i znalazłem rewelacyjny motyw, to znaczy drukowanie w 3d. Wiem, iż po pierwsze realizuje się rysunek, a dalej rzeczywisty model 3d. Chcę jednak dowiedzieć się, jakie rzeczy można wydrukować, wykorzystując drukarkę 3d?
#2015-10-07 04:32:31 

beatazkrk

Użytkownik

Jestem pasjonatką starych zegarów. Posiadam już pokaźną ich ilość. Potrzebuję do nich elementów, których nie ma nigdzie. Przyjaciel mówił o takiej technologii jak: druk 3d. Chcę nabrać pewności czy autentycznie mogę wydrukować te niedostępne części w taki sposób. Koszt nie gra roli. Przedwczoraj czytałam także, iż te trwałe druki 3d są nieszkodliwe dla przyrody. Mówi się także, że każdy stworzony projekt 3d jest wytrzymały i wyjątkowy. Podsumowując ponawiam zagadnienie - czy mogę wydrukować na urządzeniu 3d niedostępne elementy do historycznych zegarków?
#2015-10-07 07:28:40 

warfather

Użytkownik

Studiuję przedmiot skorelowany z najnowszą technologią. Kiedyś na ćwiczeniach wykładowca przedstawiał nam drobiazgowe projekty 3d. Były to spersonalizowane artykuły, a również części do urządzeń. Jestem zachwycony tą koncepcją. Rozważam, jak bardzo drukowanie w 3d to ekskluzywna pasja… Wykładowca mówił, że wydruki 3d posiadają wiele zalet. Wiem, że przy pomocy tej technologii można stworzyć komponenty, dla których stara technologia jest nieproporcjonalnie kosztowna albo niemożliwa. Orientujecie się, co jeszcze można wydrukować za pośrednictwem drukarki 3d?
#2015-10-07 08:25:03 

Klotylda

Użytkownik