#2017-07-04 01:46:37 

warfather

Użytkownik

Posty: 72

Skąd:

Wiek:

Siemka, pisze w troche nietypowej sprawie, otoż jestem ojcem dorastającej córki, a wiadomo ze w takim wieku zwraca sie duzą uwage na markowe ubrania, a ze mój budzet jest ograniczony, to chce znaleźć damskie markowe t-shirty i bluzy w atrakcyjnych cenach, pomozecie? Bardzo proszę!
#2017-07-04 03:59:17 

Soulguard

Użytkownik

Posty: 59

Skąd:

Wiek:

Ja to bym takie zakupy ciuchow zostawil na głowie żony:D
#2017-07-04 04:37:46 

warfather

Użytkownik

Posty: 72

Skąd:

Wiek:

Niestety tak sie składa, ze jestem samotnym ojcem więc, jak ktos zna jakis fajny sklep z atrakcyjnymi cenowo markowymi t-shtami i bluzami damskimi, to pytanie nadal aktulne.
#2017-07-04 05:42:56 

wiertarka

Użytkownik

Posty: 52

Skąd: Grudziądz

Wiek: 27

Samotnemu ojcu trzeba pomóc:) markowe t-shirty damskie w różnych rozmiarach i konkurencyjnych cenach znajdziesz na https://sklep.royal-shop.pl/pl/c/t-shirty-damskie/256 sa tam koszulki, które można nosic pod ubraniem i nie tylko, sa tam też specjalne t-shirty odprowadzające pot, idealne na siłownie czy do biegania.
#2017-07-04 08:26:46 

Devito

Użytkownik

Posty: 89

Skąd:

Wiek:

To ja jeszcze podam link, gdzie sa bluzy damskie markowe jestem na bieżąco, bo moja córka kupowała ostatnio właśnie takie bluzy na https://sklep.royal-shop.pl/pl/c/bluzy-damskie/243 pokazywala mi nawet te bluzy, z tego co pamiętam zdecydowała sie na bluzy marki Tommy Hilfiger, pamietam ze za 2 bluzy zółtą i czerwoną wcale duzo nie kosztowały, polecam.
#2017-07-04 08:41:20 

fiona

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Sieradz

Wiek: 19

Bluzy to jeszcze rozumiem, ale poco komu markowe t-shirty damskie, do biegania czy na wu-ef wystarczy zwykly podkoszulek, jak Ci sie nie przelewa, dziewczyna powinna to zrozumiec, a nie markowych ciuchów ządać.
#2017-07-04 11:31:18 

warfather

Użytkownik

Posty: 72

Skąd:

Wiek:

Nie żąda, ale widze ze by chciała miec taki markowe t-shirty, zresztą w tym wieku nikt nie chce byc gorszy od rówieśnikow, wiec dzięki bardzo za przydatny link.
#2017-07-04 12:12:58 

JaneJoe

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Opole

Wiek: 33

To normalne, ze mlodzież chce markowych ciuchów, a poza tym takie markowe t-shirty damskie czy męskie także nawet na w-ef czy silownię sa lepsze o tych zwykłych, bo najczęściej maja one specjalny system odprowadzania potu, wiec nie jesteśmy mokszy po wysiłku, a poza tym te markowe ciuchy sie tak szybko nie spierają jak te zwykłe i na dłuzej wystarczają.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015