#2014-07-03 04:06:14 

warfather

Użytkownik

Hej! Jakiś czas temu do naszego biurowca przyszła jakaś umowa od zachodnich sąsiadów. Na nasze nieszczęście napisana jest w taki sposób, że mimo tego iż znam język niemiecki nic z niej nie czaję. No więc postanowiłem poszukać fachowego tłumacza, który w atrakcyjnej cenie przetłumaczy mi na polski te papiery. We wtorek na ulicy dostałem pewną broszurę o tytule tłumaczenia techniczne, profesjonalne tłumaczenia prawnicze, fachowe biuro tłumaczeń w Poznaniu. Nie mam pojęcia, może skorzystam z tej propozycji. Ciężko mi coś powiedzieć, gdyż nie mam doświadczenia z tłumaczeniami. Z tej przyczyny postanowiłem pojawić się tu. Chciałbym spytać Was o jedną rzecz. Czy moglibyście polecić mi jakiegoś zawodowego tłumacza? 
#2014-07-03 05:10:02 

Soulguard

Użytkownik

Potrzebuję tłumacza przysięgłego. W okolicach targu znajduje się plakat tłumaczenia pisemne - wybrałem się zorientować, jaką mają ofertę, i okazało się, że obecnie nie przyjmują zleceń. Córka sprawdzała ze mną w bingu jakieś biura i wpisywaliśmy frazy: szybkie translacje prawnicze również tłumaczenia przysięgłe poznań i znalezisk jest bardzo dużo, a ja nie wiem na co się zdecydować. Może ktoś ma sprawdzonego tłumacza poświadczonego w Poznaniu? Proszę o jakieś namiary.
#2014-07-03 08:08:26 

Devito

Użytkownik