#2014-09-29 01:51:38 

ohydna

Użytkownik

Witam! Od dawna marzyłam o najlepszej hodowli orchidei. Postanowiłam, że w tym roku wezmę się za to. Jednak za bardzo nie mam w tym doświadczenia. Nazamawiałam sobie multum czasopism i książek, które dadzą mi sporo wiadomości jak je uprawiać. Z pomocą ich dowiedziałam się, jak określić właściwą wilgotność w growboxie. Lecz męczy mnie inna rzecz, bo nie mam zielonego pojęcia jak to będzie z nawożeniem. Zastanawiam się jakie jest właściwe dawkowanie nawozów. Z tej racji znalazłam się tutaj. Chciałam Was spytać co może pomóc hodowli roślin? Macie jakieś sposoby?

#2014-09-29 02:31:30 

Soulguard

Użytkownik

Zainwestowałem w cudowną konewkę z którą biegam i podlewam każdy okaz. Konewa ma pięknie wyprofilowany uchwyt oraz w nadruk z żółwiem. Niewielki szczegół a ile radości, więcej wręcz niż miałby przynieść LED dla roślin. Uroczyście rekomenduję konewki!
#2014-09-29 04:54:23 

miałka_ewa

Użytkownik

Kiedy ja utworzyłam własną uprawę roślin, wyszukałam w necie właściwe dawkowanie nawozów. Bardzo się w tamtym czasie cieszyłam, dlatego że moje rośliny potrzebowały znakomitego nawożenia. Teraz jestem zadowolona, że dobrze się rozwijają.

#2014-09-29 05:19:43 

Devito

Użytkownik

Dużo początkujących hodowców zadaje mi pytania o uprawianie roślin outdoor. To jest- czy to jest możliwe w naszych warunkach pogodowych i zmiennym klimacie? Otóż: przy zachoaniu kilku podstawowych zasad – tak, jasne. Niemniej trzeba uwzględnić rodzaj gleby, stopień nasłonecznienia, środki nawożące, sposób pielęgnowania i mnóstwo innych elementów. Generalnie - warto zaznajomić się z jakimś blogiem o tym i później przystąpić do dzieła.
#2014-09-29 07:27:36 

Klotylda

Użytkownik